FAQ - Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Jakie są sposoby dostawy towaru?

Sposób dostawy towaru odbywa się zależnie od rodzaju zamówienia. W przypadku zamówień hurtowych – od 1 palety, a w przypadku zamówień detalicznych, w paczkach do 30 kg.

Jaka jest cena dostawy?

Koszt dostawy w przypadku zamówień hurtowych to 145 zł netto za 1 paletę, zaś w przypadku zamówień detalicznych cena wynosi 14,28 zł netto za paczkę do 30 kg.

W jaki sposób towar jest wysyłany?

Paczka detaliczna, której waga wynosi do 30 kg, wysyłana jest kurierem InPost. Zamówienia złożone do godziny 11:30 są wysyłane do Klienta jeszcze tego samego dnia. W przypadku zamówień hurtowych (palet), korzystamy z indywidualnie zamawianego transportu.

Jak wygląda pakowanie towaru?

Proces ten różni się w zależności od produktów.
Wieszaki pakowane są po 500 szt. w kartonie, a po 36 kartonów na jednej europalecie.
Podkładki tekturowe do koszul pakowane są po 500 szt. w kartonie, podkładki tekturowe pod spodnie pakowane są w kartony po 2000 lub 2500 sztuk.
Zaś rękaw foliowy pralniczy jest nawijany na tekturowe gilzy, a każda rolka waży ok 20 kg.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, niezależnie od wielkości zamówienia.

Czy jest możliwość zwrotu towaru?

Zakupiony i nieuszkodzony towar nie podlega zwrotowi. Reklamacje przyjmujemy tylko wówczas, jeśli towar jest uszkodzony.

Czy można poddać towar reklamacji?

W przypadku uszkodzenia produktów przyjmujemy reklamacje. Można je składać razem ze zdjęciem uszkodzonego towaru.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia na nasze wieszaki metalowe, spinki do odzieży bądź tekturowe podkładki i rękawy foliowe można składać na dwa sposoby. Jednym z nich jest kontakt mailowy (adres jest podany na stronie). Drugi sposób polega na wypełnieniu z zamieszczonego na stronie formularza.

Jeśli mają Państwo inne pytania dotyczące produktów, zamówienia bądź innych kwestii, zachęcamy do kontaktu telefonicznego. Chętnie udzielimy odpowiedzi.